Pytanie:
Które państwo konfederackie dostarczyło najwięcej żołnierzy podczas wojny secesyjnej?
Steven Drennon
2011-10-12 19:52:46 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ze wszystkich stanów, które wybrały secesję podczas wojny secesyjnej, który z nich miał największą liczbę obywateli, którzy faktycznie walczyli za Konfederację? Byłbym również zainteresowany, gdyby ktoś mógł dowiedzieć się, w którym stanie było najwięcej ofiar.

Dla wyjaśnienia, czy odnosisz się do białych, czy też pod jakimkolwiek względem uwzględnisz niewolników zmuszonych do walki dla Konfederacji?
Interesujący zwrot akcji. Miałem na myśli tylko białych, głównie dlatego, że nie brałem pod uwagę, że są jacyś niewolnicy zmuszeni do walki. Nie jestem pewien, czy jakiekolwiek źródło zachowałoby ich dane.
Prawdopodobnie niewiele płyt, ale wiem, że brali udział w ciężkiej pracy, niewiele w sposobie walki, ponieważ dawanie im broni naprawdę uczyniłoby Johna Browna dumnym. Byłem po prostu ciekawy, jak definiujesz wojska pod tym względem.
O rany, to trudna odpowiedź. Spędziłem trochę czasu na badaniu tego, ale nie mogłem znaleźć żadnego podziału według stanu. I rzeczywiście, trochę pomaga zdyskontować czarnych, którzy zostali zaciągnięci do oddzielnej armii tylko dla czarnych. (Nawiasem mówiąc, nakręcono o tym bardzo dobry film, którego nazwiska nie pamiętam.)
Myślę, że myślisz o Glory z Denzelem Washingtonem. Chodziło o całkowicie czarną jednostkę, która walczyła na północy. Świetny film!
@StevenDrennon Stany Konfederacji z pewnością nie miałyby żadnych czarnych jednostek, ponieważ była to tylko opinia wniesiona do stołu w 1865 roku, tuż przed kapitulacją.
Istnieje niepełna lista armii Konfederatów tutaj: http://en.wikipedia.org/wiki/Confederate_States_Army
@Steven Drennon: Rzeczywiście! I tak, walczyli za Unię ... Przypuszczam, że w armii Konfederacji było to raczej powszechniejsze niż czarni. Dzięki za przypomnienie. :-)
Jeśli masz zamiar głosować przeciw, przynajmniej miej przyzwoitość, aby wyjaśnić dlaczego!
Z pewnością chciałbym zobaczyć całą tabelę 1912 Liczebność armii konfederatów. Myślę, że to pokaże, że znacznie większa ich liczba pochodziła ze stanu Missouri, niż jest to powszechnie znane.
Sześć odpowiedzi:
#1
+37
Wladimir Palant
2011-10-18 13:47:44 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jeśli chodzi o kraje związkowe, ta tabela wydaje się zawierać dokładne informacje. Jednak informacje o armii konfederatów są bardzo niekompletne. W całym Internecie można znaleźć stwierdzenia, że ​​to Karolina Północna dostarczyła armii Konfederacji najwięcej żołnierzy (125 000). Oryginalne źródło wydaje się być przemówieniem Hon. Theodore F. Davidson w Raleigh:

Ona [Karolina Północna] była przedostatnim stanem, który odłączył się od Unii, aw lutym 1861 r. Głosowała 30 000 większością głosów przeciwko secesji; jednak przy populacji wojskowej 115 365 stan Karolina Północna dostarczył armii konfederatów 125 000 ludzi. . Z dziesięciu pułków po obu stronach, które poniosły największe straty w jakimkolwiek pojedynku podczas wojny, Georgia, Alabama, Tennessee, Illinois, Nowy Jork, Pensylwania i New Jersey dostarczyły po jeden, a Karolina Północna - trzy. Północna Karolina dostarczyła od pierwszej do ostatniej jednej piątej całej armii konfederatów, a podczas kapitulacji pod Appomattox połowa muszkietów była z Karoliny Północnej.

Biorąc pod uwagę naturę tego przemówienie, prawdopodobnie nie jest to najbardziej wiarygodne źródło informacji - i tak naprawdę nie twierdzi bezpośrednio, że Karolina Północna dostarczyła więcej żołnierzy niż jakikolwiek inny stan. W rzeczywistości, jeśli przeszukasz wystarczająco intensywnie, znajdziesz również stwierdzenia o Tennessee i Teksasie jako stanach, które wysłały najwięcej żołnierzy do armii Konfederacji (nie poparte liczbami). Dla porównania należałoby przynajmniej spojrzeć na liczbę żołnierzy dostarczonych przez Wirginię, ale ta liczba jest bardzo trudna do ustalenia.

W końcu znalazłem książkę Siła liczebna armii konfederatów od 1912 r., który zawiera podaną liczbę zapisów do armii konfederatów:

  • Wirginia: 175 000
  • Floryda: 15 000
  • Gruzja: 120 000
  • Karolina Północna: 129 000
  • Karolina Południowa: 75 000
  • Mississippi: 70 000
  • Alabama: 90 000
  • Tennessee: 115 000

W dalszej części książki porównuje się te liczby z rzeczywistą populacją i dochodzi do następującego wniosku:

W świetle Z przytoczonych właśnie faktów musimy wywnioskować, że południowi pisarze cytowani przez generała Adamsa, w swej gorliwości o honor i chwałę swoich kilku stanów, znacznie przeszacowali liczbę ludzi wniesionych przez to samo do armii Konfederacji. Byłoby to bardziej prawdopodobne a priori, niż gdyby przywódcy armii i rządu Konfederacji, którzy byli u źródeł informacji i którzy powinni byli być dobrze poinformowani, tak ogromnie nie docenili siły armii Południa; ale testy, którym teraz poddaliśmy dane liczbowe podane przez tych historyków stanu, pokazują ich błąd poza wszelką wątpliwość. Trzeba je wyciąć o kilkaset tysięcy. Duży element tego błędu można doszukać się, jak zasugerowałem, w niezachowaniu dużej liczby ponownych zaciągów, które niewątpliwie miały miejsce, zwłaszcza w 1862 r., Kiedy wygasły terminy służby prawie wszystkich pułków konfederatów. [Str. 61] To podwojenie, zdaniem Sekretarza Wojskowego Stanów Zjednoczonych, zmniejsza sumę o dwadzieścia procent.

Dla nas oznacza to: Jeśli spojrzysz na „oficjalny „Według liczb, stan, który dostarczał najwięcej żołnierzy, to Wirginia. Źródła twierdzące inaczej najwyraźniej przyjęły stwierdzenie „Karolina Północna dostarczyła wielu żołnierzy” i przekształciły je w superlatyw. Jeśli chodzi o liczby rzeczywiste: nie jestem pewien, czy są już znane, nie mogłem znaleźć niczego, co przypominałoby wiarygodne źródło.

Odpowiedziałem Tomowi, ponieważ był jedynym, który odpowiadał przez jakiś czas. Jednak zdecydowałem się przyznać nagrodę w wysokości 50 punktów za tę odpowiedź, ponieważ była bardziej kompletna. Dzięki za wysiłek!
Uważam, że możesz zmienić odpowiedzi, aby były bardziej odpowiednie, jeśli po pewnym czasie uzyskasz lepszą.
@StevenDrennon: IMHO, chociaż możesz sympatyzować z inną odpowiedzią, w interesie przyszłych użytkowników jest po prostu zaakceptowanie bardziej poprawnej odpowiedzi.
#2
+5
sealz
2012-02-28 20:11:36 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tylko dla poparcia postu Wladimira dotyczącego nieścisłości liczb.Josh Howard, historyk z Północnej Karoliny, stwierdził w tym artykule

„Nadszedł czas, aby to prawda ”, powiedział Josh Howard, historyk naukowy z Biura Archiwów i Historii w Raleigh. „Nikt nie przeszedł przez człowieka, szukając śmierci”.

Uważa się, że w Północnej Karolinie na wojnie poświęciła tylko większość ludzi. Powyższy artykuł pochodzi z 2010 roku, w którym postanowił sprawdzić, czy to prawda, czy nie. Jednak do tej pory ukończył badanie, które próbuje obalić mit.

Dodatkowe informacje:

Strona naukowa Josha Howarda (brak wyników)

Po roku + pracy wygląda na to, że doszedł do konkluzji. Twierdzi, że liczba ofiar śmiertelnych w Karolinie Północnej byłaby bliższa 32000-35000. Również biorąc pod uwagę niedokładność innych danych wojskowych z innych stanów, wygląda na to, że Karolina Północna nadal zajmuje pierwsze miejsce.

Z tego artykułu

Najprawdopodobniej Karolina Północna nadal zajmuje pierwsze miejsce wśród upadłych konfederatów. Jeśli dane w Raleigh są błędne, to dobrze jest założyć, że reszta południowych stanów też ma niedokładne obliczenia. Drugie miejsce w Wirginii, również analizując liczbę zabitych, zbliża się znacznie bliżej Karoliny Północnej pod względem liczby zabitych.

konkluduje, że:

Ale zarówno Howard, jak i Purser przyznają, że liczby nigdy nie będą w 100% dokładne.

Dodatkowe interesujące informacje:

Obalił mit, że pierwszą ofiarą na południu był żołnierz z Północnej Karoliny.

Kapitan z Wirginii pokonał Pvt. Henry Lawson Wyatt, 19-latek z Tarboro, do grobu o dziewięć dni;

#3
+4
Tom Au
2011-10-15 02:50:36 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Można by pomyśleć, że odpowiedzią była Wirginia (najludniejszy stan Konfederacji), ale odpowiedzią była najwyraźniej Karolina Północna w obu przypadkach (kontrybucja i ofiary).

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090929211811AA1fKYQ

Yahoo Answers nie jest wiarygodnym źródłem.
#4
+3
John Draper
2015-07-06 00:04:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

„Które państwo konfederackie dostarczyło najwięcej żołnierzy” i „walczyło za Konfederację” to nieco inne pytania. Tennessee faktycznie dostarczyło drugą co do wielkości liczbę żołnierzy - więcej niż Karolina Północna - z dowolnego stanu Konfederacji. Ale ponad 30 000 z nich walczyło po stronie Unii. (Nie licząc 20 000 Afroamerykanów.)

Problem, który może być szczególny dla wschodniego Tennessee, polega na tym, że wielu mężczyzn służyło obu stronom. Podczas moich badań w hrabstwie Hawkins w stanie Tennessee do tej pory odkryłem, że prawie 8% mężczyzn, którzy służyli początkowo w pułkach Konfederacji, służyło później w pułkach Unii. Podczas gdy kilka dołączyło do pułków ochotniczych Stanów Zjednoczonych do pełnienia służby granicznej, większość opuściła swój konfederacki pułk TN i zaciągnęła się do pułku Union TN.

Wschodnie Tennessee było pełne lojalistów z północy iw przeciwieństwie do Zachodniej Wirginii pomoc nie mogła do nich dotrzeć przez jakiś czas. Dodanie sumy związkowej Zachodniej Wirginii prawdopodobnie postawiłoby VA z powrotem na szczycie.
#5
+1
Joe
2016-02-13 15:32:39 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Virginia przyznaje w swoich dokumentach, że dostarczyła ponad 155 000 żołnierzy dla armii konfederatów, podczas gdy Karolina Północna przyznaje, że ponad 133 000. Co ciekawe, Virginia dostarczyła także ponad 32 000 żołnierzy dla armii północnych, w tym generała George'a Thomasa.

#6
-2
hood
2016-02-10 01:09:16 UTC
view on stackexchange narkive permalink

W bitwie pod Gettysburgiem pułki nowojorskie były najliczniejsze po stronie związkowej. regimenty virginii najliczniejsze po stronie konfederatów. oto twoja odpowiedź prosta Wirginia.

Byłoby to poprawione za pomocą a) pewnych odniesień i b) pewnych wskazówek, dlaczego uważasz, że bitwa pod Gettysburgiem jest reprezentatywna dla całej wojny domowej, w odniesieniu do której państwa zapewniły wojsko.


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...